Proč je některé zboží jen na objednávku?
Rozhodli jste se obnovit vybavení třeba své restaurace, kavárny a chcete koupit nový kávovar? Našli jste ho v našem e-shopu za dobrou cenu a on je jen na objednávku?
Má to své důvody:
Kávovary profi třídy, které objednáme, jsou vždy dodány od výrobce v nejaktuálnější verzi výbavy, včetně řídícího software.
Také se vyrábí a nabízí ve vícero barevných kombinacích a v různých konfiguracích výbavy. To dává ve výsledku mnoho možných variant výrobku a všechny nelze mít skladem. Vždy ale objednáváme z aktuální nabídky výrobce a ne ze skladových zásob neaktuálních modelů.
Preferujeme proto komunikaci se zákazníkem, kdy se snažíme maximálně vyhovět jeho požadavkům. Sestavíme a objednáme pro něj stroj splňující jeho přání. Výsledkem je spokojený zákazník, který si objedná výrobek, který mu bude maximálně vyhovovat svými funkcemi i designem.
Pokud je výrobek v požadované výbavě a barvě zrovna skladem u výrobce, lze jej dodat cca do 2 týdnů. Pokud se musí objednávat z výroby, dodací lhůta se protáhne na 6-8 týdnů.