Hledání na blogu
Nejnovější komentáře
Bez komentáře

SERVIS KÁVOVARŮ | KÁVOVÁ DÍLNA

PRACOVNÍ ŘÁD SERVISU

§1 Úvod

Společnost Rausch Café Trade s.r.o., IČO: 03283216, DIČ: CZ03283216, se sídlem Mirovická 1118/27, 182 00 Praha, poskytuje služby v oblasti pozáručních oprav gastronomického zařízení, dále jen „Servis“.

§2 Přijetí zařízení do servisu / zadání opravy

Podmínkou přijetí zakázky na opravu je dodání kompletního zařízení. Zákazník obdrží potvrzení o přijetí zařízení do servisu po seznámení se s tímto řádem a jeho potvrzení podpisem. Po obdržení potvrzení o přijetí do opravy je zákazník povinen zkontrolovat správnost údajů (shodu popisu a úplnosti zařízení).

§3 Diagnostika a oprava

Zákazník by měl přesně specifikovat typ závady a okolnosti jejího vzniku, zejména chybová hlášení. Servis je povinen informovat zákazníka telefonicky nebo e-mailem o přibližných nákladech na opravu, pokud náklady přesáhnou 10 % katalogové hodnoty nového zařízení, minimálně však 1 500 CZK bez DPH.

Náklady na opravu mohou být vyšší než odhadované v případě zjištění dalších závad. Zákazník bere na vědomí, že oprava jedné závady může odhalit další, které nebylo možné dříve diagnostikovat.

Zákazník má právo zrušit zakázku do doby, než bude provedeno ocenění oprav. Servis si vyhrazuje právo odmítnout opravu zařízení v případě nedostupnosti náhradních dílů. V obou případech se účtuje jednorázový poplatek za diagnostiku:

  • 600 CZK bez DPH pro automatické kávovary
  • 800 CZK bez DPH pro jednoboilerové kávovary
  • 1 500 CZK bez DPH pro multiboilerové kávovary

V případě schválení nákladů na opravu bude položka „Diagnostika“ uvedena na faktuře a celková cena opravy bude o tuto částku snížena.

Maximální doba opravy je 21 pracovních dnů od data schválení nákladů. Servis si vyhrazuje právo tuto lhůtu prodloužit v individuálních případech (např. nedostatek dílů, prodloužená doba dodání dílů), o čemž bude zákazník informován.

Pokud zákazník po schválení nákladů na opravu zakázku zruší, bude mu účtován poplatek za již provedené práce:

  • Poplatek za každou započatou pracovní hodinu: 850 CZK bez DPH
  • Cestovní náklady technika:
    • Praha: 500 CZK bez DPH
    • Mimo Prahu: 12 CZK bez DPH/km

§4 Vyzvednutí zařízení

Za provedené služby vystavuje servis vždy daňový doklad (fakturu).

Základní podmínkou pro vydání zařízení je předložení originálu potvrzení o přijetí do servisu. Zařízení bude vydáno po uhrazení platby v hotovosti nebo bankovním převodem (zálohová platba).

V případě ztráty nebo poškození potvrzení o přijetí do servisu, které znemožní jeho přečtení, přechází zařízení do vlastnictví společnosti Rausch Café Trade s.r.o.

O datu vyzvednutí zařízení bude zákazník informován SMS zprávou nebo e-mailem. Zákazník je povinen vyzvednout opravené/diagnostikované zařízení do 7 dnů od oznámení o dokončení opravy.

Společnost Rausch Café Trade s.r.o. si vyhrazuje právo účtovat poplatek za skladování zařízení ve výši 25 CZK včetně DPH za každý pracovní týden.

Zařízení, které nebude vyzvednuto do 3 měsíců od ukončení opravy, přechází do vlastnictví společnosti Rausch Café Trade s.r.o., a zákazník se vzdává všech nároků na toto zařízení.

§5 Výjezdní služba

Výjezdní služba znamená opravu zařízení přímo u zákazníka.

Cena zahrnuje:

  • Cestovní náklady technika:
    • Praha: 500 CZK bez DPH
    • Mimo Prahu: 12 CZK bez DPH/km
  • Náklady na pracovní dobu technika:
    • První započatá hodina od 850 CZK bez DPH
    • Každých dalších započatých 15 minut: 300 CZK bez DPH

Výjezdní služba může skončit pouze diagnostikou. Zákazník bere na vědomí, že oprava na místě nemusí být možná z důvodu složitosti opravy, nutnosti objednání dílů nebo technického stavu zařízení.

Po návštěvě technika bude vyhotoven protokol, který po podpisu slouží jako podklad pro fakturaci.

§6 Záruka

Servis poskytuje měsíční záruku na provedené služby (záruka se vztahuje pouze na rozsah opravy).

Záruka je neplatná v případě, že je zařízení provozováno v rozporu s pokyny výrobce, což může negativně ovlivnit správnou funkci zařízení (např. absence odvápnění, nevýměna spotřebního materiálu, nevhodné provozní podmínky).

§7 Závěrečná ustanovení

Pracovní řád servisu platí od 01.01.2025. Servis si vyhrazuje právo na změny tohoto řádu.

Aktuální verze je dostupná na www.kavovadilna.cz.

Servis si vyhrazuje právo zpracovávat osobní údaje zákazníka pro účely poskytování servisních, záručních a pozáručních služeb v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Bohužel nezabýváme se servisem malých domácích automatických kávovarů.


VOLEJTE NA +420 605 278 857 NEBO PIŠTE NA INFO@MUSETTI.CZ

Související produkty

Menu

Zavolejte nám

Nastavení

Vytvořte si bezplatný účet pro používání seznamů přání

Přihlásit se

Vytvořte si bezplatný účet pro ukládání oblíbených položek.

Přihlásit se