Pokud čtete tyto řádky, jistě patříte k té skupině zákazníků, kteří chtějí podrobnější informace. Rádi Vám detailně popíšeme postup.
Jakmile si vyberete konkrétní kávovar a objednáte ho, ozveme se Vám na Váš telefon uvedený v objednávce a probereme s Vámi vše důležité, aby konečným výsledkem jste byl Vy, jako spokojený zákazník s nově instalovaným strojem ve své provozovně.
• Po objednání kávovaru Vás obratem zkontaktujeme. Probereme s Vámi termín dodání objednaného stroje. Zeptáme se Vás na montážní podmínky ve Vaší provozovně a také si domluvíme termín dopravy a montáže přímo u Vás. A na závěr odpovíme na Vaše dotazy a vše si zrekapitulujeme.
• Zašleme zálohovou fakturu na 30% ceny objednaného stroje.
• Naskladněný objednaný stroj překontrolujeme a připravíme k expedici.
• V dohodnutém termínu kávovar přivezeme, nainstalujeme a připojíme. Podle Vašich požadavků provedeme nastavení stroje a poskytneme Vám základní zaškolení pro obsluhu a údržbu zařízení.
• Samozřejmostí je ZÁRUČNÍ I POZÁRUČNÍ SERVIS, který poskytujeme naším certifikovaným technikem.
Naše péče o zákazníka okamžikem prodeje a zprovoznění technologie nekončí. Klademe důraz na kvalitu servisu. V případě, že během záruční lhůty, dojde k závadě na zařízení, uděláme maximum pro to, aby se vše vyřešilo co nejdříve a ke spokojenosti zákazníka. A pokud se bude jednat o závažnější problém, který se nedá odstranit na místě, řešíme to bezplatnou zápůjčkou náhradního zařízení.